Post by chaurisandmerhert on Mar 6, 2022 14:16:18 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragondodo - Jewel Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragondodo - Jewel Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ onbeperkte munten hack ▞▞▞
▞▞▞ Dragondodo - Jewel Blast 2022 version ▞▞▞
Gewoon om je te laten weten dat dit spel leuk is, maar niets krijgt tenzij ik advertenties bekijk. Ik zou willen dat het draken zou opvoeden of er meer van zou krijgen.
Ben net begonnen. Interessant, de speciale bommen bekijken en zo. Ik laat je weten hoe het gaat in een latere beoordeling! Tot nu toe goed!!
Erg leuk en
Wrost-ervaring over de Ik had een spel geopend, maar begon plotseling een ander spel zoals een candy crush .... niemand hoeft iemand te bedriegen zo'n slecht spel Ik had nog nooit zo'n soort dwaas spel gezien
Ik heb dit meer gespeeld dan enig ander wedstrijdspel. Het is eigenlijk hetzelfde als elk ander wedstrijdspel, maar je hebt geen last van boosters en dat soort onzin. Vanaf level 155 wordt het uitdagend en moet je slim spelen om levels te wissen. Je zult die speciale edelstenen moeten gebruiken.
Interessant hoewel esp niet veel reclame.
te veel voegt elke minuut toe.
Zeer goed
Top spel
Geweldig spel, laat het alsjeblieft niet in de steek, laat de levels maar komen
Kijk, ik vind dit spel erg leuk, maar ik kan het niet spelen omdat de advertenties de helft van de schermen bedekken terwijl ik aan het spelen ben. dus als je het hebt opgelost, zal ik het opnieuw installeren.
Oké, te gemakkelijk, nog steeds te gemakkelijk. Maar level 204 moet een glitch hebben, hoe weinig zetten het ook kost, of hoeveel belangrijke dingen, ik krijg nooit 3 sterren.
soms bevriest het spel en soms wordt het een spel voor je. Zoals het sturen van de luchtraketten. Daarom heb ik maar 2 sterren gegeven.
Ik ben helemaal op - Level 1600. Schiet alsjeblieft op met meer levels LOL. Om de tijd te doden en mijn verslaving te voeden, ben ik teruggekeerd naar het niveau dat ik maar 1 of 2 sterren heb en ze op 3 te krijgen. Ik raak serieus uitgeput. SCHIET OP! LOL. Update mei 2019: sterren drogen op. Nog steeds aan het wachten. Binnenkort verwijderen, het verspilt ruimte op mijn telefoon.
Altijd die f**king reclame
Cool spel
Super snel spel en leuk om even tussendoor te spelen
Goed simpel spel
Grappig
leuk, veel reclame
Fijn te spelen
Dragondodo - Jewel Blast Grand public qdc
Leuk makkelijk spel! Ik heb dit specifieke spel op meer dan één tablet geïnstalleerd. De graphics zijn goed, de advertenties zijn niet te lang en bij elk niveau is er hulp. Zet dit spel gewoon op mijn nieuwste tablet en ik ben al op niveau 210. Nog steeds veel plezier, de graphics zijn nog steeds geweldig en de hulp op elk niveau is ook geweldig.
Ik heb level 1600 gehaald (ja, ik heb veel tijd over) om erachter te komen dat dit het is. Geen niveaus meer? Veel te veel reclame, te lang tussen de niveaus. Het feit dat het dempen van die irritante muziek het niet mogelijk maakt om naar iets anders te luisteren (radio, Spotify, wat dan ook), maakt het een van de slechtste games. En het feit dat het een eindig spel is, geeft me net het nodige zetje om er vanaf te komen.
Geweldig spel, perfect niveau van complexiteit, plezier en de advertenties zijn niet overdreven opdringerig. In tegenstelling tot de meeste games die ik speel en die na een paar weken worden verwijderd, heb ik het gevoel dat deze blijft hangen. Geweldig werk voor iedereen bij het ontwerp en de uitvoering van dit spel 👏
Jammer dat deze maar tot 1600 gaat en begint hij weer bij 1428,
leuk
Dragondodo - Jewel Blast Jednoduché hry vct
liefdesspel kan er geen genoeg van krijgen, kan niet lang stoppen om op te laden wow het is geweldig..
leuk spel,maar wel erg veel reclame.wat wel jamer is.er mag best reclame inzitten maar waarom naar ieder spel
Leuk spel stoorzender voor zo veel reclame erin
Dragondodo - Jewel Blast Ajanviete xqb
Dragondodo - Jewel Blast Grand public qdc
Is een fijn spel.
Ik zit op level "511" met minder dan 2% herhalingen. Je "spelnaam" bracht me binnen. Ik heb alle besef van tijd verloren en na 4 dagen continu spelen, was mijn enige gedachte aan "nog een niveau"..... (goed dat ik met pensioen ben!! !). En mijn hond is... nou ja... ze is gevonden (mijn telefoonoplader). pfftt Op naar 512!!! 🙃
Tasty World — food games Dažādas spēles aqr
SOORT MOEILIJK OM EEN NIVEAU TE VOLTOOIEN WANNEER IN HET MIDDEN VAN HET SPEL EEN ADVERTENTIE POPS UP & JE MOET HET NIVEAU OPNIEUW BEGINNEN. PLUS DE ONTWIKKELAAR WEIGERT DE SPEL BIJWERKEN.
Dit is een geweldige game, maar de reden voor 3 sterren is vanwege de constante advertenties na elke game, verwijder deze of verminder ze met meer dan de helft en je krijgt de volledige 5 sterren, dus wees gewaarschuwd mensen als je niet van advertenties houdt niet downloaden, ik kijk niet naar de advertenties, ik zoek gewoon naar het kruis om er vanaf te komen
leuk spel alleen de reclames hoefen niet ik zie en hoor te veel reclames op de tv en radio
3 sterren garantie